Вернуться в главное меню | на исторические сведения | к списку статей

Будзей О.,
"Подолянин", №46 (743), 12 листопада 2004 р.

Троє під одним мостом

6 листопада здійснено рекордний проліт трьох повітряних куль під мостом "Лань, що біжить". Про рекорд було заявлено ще тиждень тому, але через несприятливі погодні умови повітроплавцям навіть не довелося спробувати.

Минулої суботи теж не було все одразу гладко. Вперше три аеростати, зв'язані стрічкою, піднялися у повітря зранку. Але спроба не вдалась - кулі перелетіли через міст...

Наступний крок до успіху виявився вдалим і о 15.52 вперше в історії повітроплавання кулі "Україна" (Юрій БЕЙДИК), "Гарант-авто" (Олексій ПАРХОМЕНКО), "ТНК" (Владислав КЛИМЕНКО) пройшли під мостом. До речі, висота мосту - 57 м, ширина прорізу - 70 м. Висота аеростата - 22 м, а загальна ширина в зчепленні - 44 м.

Взагалі під цим мостом аеростати вже пролітали, але поодинці. Вперше такій політ відбувся в червні 1999 р.

- Власне рекорд було встановлено - такого раніше ніхто не робив, - повідомив нам віце-президент Федерації повітроплавання України В' ячеслав ГАРДАШНИК. - Але для фіксування його в Книзі рекордів Гіннеса необхідна присутність комісара. Тепер ми побачили, що рекорд можливий, тому восени наступного року буде здійснено рекордний проліт у присутності комісара Книги рекордів Гіннеса.

Кам'янчани, як і решта глядачів, зможуть побачити на власні очі, що ж відбувалося під мостом, у неділю, 14 листопада, на 5-му каналі в передачі "П'ятий океан".

Також В'ячеслав Гарієвич принагідно подякував за допомогу, гостинність, теплий прийом усім кам'янчанам, а особливо ЗАТ "Кам'янець-Подільський хлібокомбінат".

РЕКОРДНИЙ ПОЛІТ ТЕПЛОВИХ АЕРОСТАТІВ

6 листопада 2004 року о 15.10 в Кам'янці-Подільському після багаторазових спроб відбувся рекордний політ трьох теплових аеростатів (ТА), з'єднаних між собою гнучкими тросами, під мостом "Лань, що біжить" (Для довідки: висота одного аеростата - 22 м, ширина - 17 м, висота мосту - 57 м, ширина прорізу - 70 м). У встановленні рекорду брали участь аеростати лише українського виробництва - науково-дослідного інституту аеропружних систем (м.Феодосія).

Аеростати пілотували:
ТА "Україна" - пілот Юрій БЕЙДИК (Київ), у якого 530 годин польотів. Юрій - член збірної України з 1996 року, член Британського королівського аероклубу, учасник чемпіонату Європи 1996 р. (Австрія), чемпіонату України (1997-2004 рр.), Кубку України (1998- 2004 pp.), Фієсти "850 років Москви" (1997 p.), Перших всесвітніх авіаційних ігор 1997 р. (Туреччина), міжнародних змагань "Mobilux Trophy-2002, міжнародного спортивного перельоту "Росія-Україна" в рамках року Роси в Україні 2003 р;
ТА "Гарант-Авто" - пілот Олексій ПАРХОМЕНКО (Київ), у якого 210 годин польоту. Олексій - володар Кубку "Поділля" 2002 p., учасник Других всесвітніх авіаційних ігор в Іспанії, міжнародного спортивного перельоту "Росія-Україна" в рамках року Росії в Україні 2003 p.;
ТА "ТНК" - пілот Владислав КЛИМЕНКО (Київ), 360 годин польоту. Владислав - срібний призер чемпіонатів України 2001 p., 2003 p., 2004 p., учасник Других всесвітніх авіаційних ігор в Іспанії, міжнародних змагань "Mobilux Trophy-2004", міжнародного спортивного перельоту "Росія-Україна" в рамках року Росії в Україні 2003 p., переможець Кубку "Поділля" 2004 р.

Федерація повітроплавання України щиро вдячна за участь у проведенні рекордного польоту: Державній туристичній адміністрації, міській владі Кам'янця-Подільського, Центру повітроплавання НДІ АПС (м. Феодосія), ТОВ "Спарт-Аерос" (м. Київ), ЗАТ "Гамалія" (м. Київ), "Кам'янець-Подільський хлібокомбінат", ТД "ТНК-Україна", страховій компанії "Гарант-Авто", телепрограмі 25-й океан".